Lr racine hafif jel krem

Merhabalar,

Bugun yine Sevgili Gamze´nin hediyelerinden biri olan bir nemlendirici paylasmak istiyorum sizinle.
Gamze´ye instagramdan @saglik.guzellik.lr hesabindan ulasabilir, ürünler hakkinda bilgi alabilirsiniz. Tekrar tesekkür ediyorum kendisine :)

Lr racine hafif jel krem

50 ml olan Lr racine light cream gel karma ciltler icin bir nemlendirici.
Fiyati 27,90 lira ve uzuuun zaman kullanabileceginiz bir karma cilt nemlendiricisi. Yagli ciltlerin de severek kullanacagindan eminim ve ayrica sivilceli ciltlerin kullanimi icin de öneriliyor.




Lr racine hafif jel kremin vaadlerine bakarsak da; cilde nem verir, tahriş olmuş ciltte rahatlatıcı etki yaratır. Cildin kurumasını önler. Cildi nem depolamaya teşvik eder. Panthenol ve phlorogine içerir. Pantenol (provitamin B5) yeni hücre oluşumunu destekler. Yağlı ve karma ciltler için uygundur.



T bölgesi yagli , yanaklari normal (ne kuru ne de yagli) biri olarak oldukca sevdim Lr racine hafif jel kremi.
Sabah aksam temiz cilde uyguladim.
Yapisi su gibi, ferahlik veriyor.
Az bir miktar yeterli oluyor, oldukca bereketli.
Hizli emiliyor.
Ayrica makyaj bazi olarak da memnun kaldim, ten ürünlerim sabit kaldi ve dalgalanma, kusma gibi bir problem yasamadim.
Nemlendirmesi benim icin yeterliydi, kullanmaya kisin basladim ve burun cevremde kuruluk sorunu yasamadim.

Mat tutmasi hakkinda söyle diyebilirim, diger matlastiran kremler gibi, uyguladiginizda cildinizi donuk göstermiyor. Ama canli parlak bir bitisi de yok. Cildinizi temizledikten sonra nasil görünüyor ise, kremi uyguladiktan sonra da ayni görünmeye devam ediyor.
Ve fakat, t bölgesi cok cabuk yaglanan biri olarak, 7 saat kadar yaglanmadigimi belirtmek isterim, ki Lr racine hafif jel kremi sevmemdeki en büyük etken bu :)

Icerik listesi su sekilde;




 Aqua (Water), Glycerin, Cyclopentasiloxane, Sodium Polyacryloyldimethyl Taurate, Panthenol, PEG-6 Caprylic/Capric Glyceride, Tocopheryl Acetate, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Hydrogenated Polydecene, Parfum (Fragrance), C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Cyclohexasiloxane, Ethylhexylglycerin, Trideceth-10, Alcohol, Laminaria Saccharina Extract, Citric Acid, Tris(Tetramethylhydroxypiperidinol)Citrate, CI 60730 (Ext. Violet 2), CI 42090 (Blue 1).

Kremi uygularken ve sonrasinda keskin bir koku hissetmedim fakat alkol icerigi var. Cok hafiften bu kokuyu alabilirsiniz.
Cildim kizarmaya müsaittir, bu sebeple alkollu icerikler kizarikliklarimi arttirir fakat bu kremde bu sorunu yasamadim. Aksine sakinlestirdi cildimi ve kizarikliklarim minimum idi kullandigim dönemde.
Herhangi bir olumsuzluk yasamadim LR Racine hafif jel kremi kullanirken.
Yine Lr markasinin Microsilver yüz yikama jeli ile ayni dönemde kullandim ve özel dönemler haric hicbir sivilce problemi yasamadim. Onun da yazisi yakinda gelecek.


Elimde kullanmayi bekleyen baska nemlendiricilerim olmasa, tekrar alabilecegim bir krem. Ilerleyen zamanlarda tekrar alabilecegim bir krem olarak hep aklimda olacak Lr racine hafif jel kremi.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY



Yorumlar

  1. LR ürünlerini sıkça görüyorum ama cilt bakım ürünlerini denemedim cildim yaz aylarında karmaya dönüyor LR üyesine çevremde denk gelirsem bakayım.:)

    YanıtlaSil
  2. Bu markanın ürünlerini bende cok duydum ve genelde herkes seviyor aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Benim cilt tipime uygun olmasa da, anlattığın kadarıyla etkilerini baya beğendim. KArma ciltli tanıdıklarım tavsiye isterse, aklımda olacak. Güle güle kullan Zey, sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder